Överarbetad

Nu börjar det bli riktigt jävla hetsigt.
Det går inte en enda dag utan stress, panik och ångest. Jag har börjat få utslag i ansiktet som måste vara en reaktion på all jävla stress. Som om detta inte framkallar ännu mer panik. Min magkatarr är värre än någonsin och jag har inte råd med medicinen så jag kan nog ganska lätt säga att jag lever i ett smått helvete just nu. Har blivit tvungen att göra ett pluggschema(!!!!) som jag ska följa nu för att hinna med allt det sista nu som är ganska så mycket.
Idag ska jag träffa Hedda efter en lång tid ifrån varandra som vanligt.
Det är märkligt vad man umgås lite med folk som man nästan var ihopklistrade ihop med förr.
Och som man skapade så mycket. Vi gav nog varandra lite inspiration.
När vi satt i min sketna lägenhet i Kantan me gura och papper och bara skapade sådant som ingen hörde.
Ganska gött faktiskt.
Iaf snart ska jag iväg så jag får mina cash!
På torsdag kommer Carro och jag är överlycklig över detta!

Peace

Kommentarer
Postat av: Carro

Kommer bli asbra!

2010-05-25 @ 13:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0