Har spya i halsen

Sitter och mår illa. Har kollat på the human centipede trailers och bilder.
Okej jag mår jävligt pissilla och kommer inte kunna äta idag.
Och nu mår jag illa igen för att jag tänker på de.
Har precis skickat in en ansökan till paradise hotel. Nelles!
Min pappa har inte så stort tålamod.
Min tvätttid börjde för en timme sen och jag har inte orkat gå hem.
Borde göra det. Har sista paret kallingar på mig.
Suck. Jäkla vardag.
Men imon kommer Mowgli!! För min del betyder det att jag slipper sova ensam, massage och skratt till jag får träningsvärk i magen.
Jävla illamående.

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu såg jag inlägget.

Om jag hade bott med dig hade du nog fått magrutor av allt skrattande!

2010-05-27 @ 10:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0