Så som vuxna predikar om skydd vid samlag och så gör dom de inte själv

-Jag har en nyhet
-Vad för nyhet? Positiv eller negativ?
-En positiv förändring.
-Vad fan har du gjort nu?
-Vi ska få tillökning i familjen!
-Du skämtar med mig? Snälla snälla säg att de är ett djur.
-Nej det är ett litet barn.
-För faaaan pappa!!! Jag trodde inte ens ni knullade längre!

Yepp jag ska bli storasyster igen.
Jag känner mig väl inte glad. Korodi va mer glad än jag. Känner mer ingenting faktiskt.
Känner att jag är för gammal för att bli syster igen. En till unge att vara förebild för.
Och jag ska säga er att vara förebild är fan de jobbigaste som finns! För allt man själv gör, gör snorungen.
Så nu väntar jag bara på att Carro ska ha rökt sin första gås för allt annat har hon ju gjort.
Jävla snorunge.
Men ja en till liten brun unge i samlingen som jag ska lära säga puta som sitt första ord.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0