Döden klär min skönhet

Låten som ska spelas på min begravning har jag alltid varit stenhård på.
We´re only in it for the drugs med Ebba grön
Ebba Grön – We're only in it for the drugs no 1
Sen jag planerade min begravning i 9:an så har jag varit stenhård på de.
Låten ska fan spelas. Med fet bas och fetaste volymen som finns!
Jag vet att det låter deprimerande att ha planerat sin begravning i 9:an, men man måste alltid vara förberedd.
Ska göra några ändringar, men Hanna ska fortfarande sjunga lisa ekdahl.
Iaf blev impulsivt festande hos Dennis.
Han ligger och torrar med bruden i telefon och resten har däckat.
Vilket bevisar att jag är mer man än dom.
Sissys.
Imon blir de fest med min kärlek Korodi.
Högklackat och klänning med lila strumpbyxor.
De ni!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0