Bortdomnade armar och cp händer

Sitter i plugget med Coldplay i lurarna.
Inga som håller på med nikotin är här.
Skulle nog kunna vara vidrig och röka en cigg.
Helgen var sweet.
I fredags va den sweet som fan om du fattar Astrid haha.
Klassfesten va kul, vissa kunde hantera alkohol bättre än andra.
Lördagen va chill, film hela dagen och natten.
Vi skrapade ihop 9.50 kr och kunde köpa en påse popcorn.
Klockan två på natten kom jag på att jag fick bostadsbidraget den 22.
Vi gick och köpte cola.
Efter några sms gick vi och hälsade på två fulla bröder.
Klockan var halv fem när vi gick hemåt.
Jag somnade halv sju på morgonen.
Min säng luktade kille och jag vågade inte sova förens det blev ljust ute.
På söndagen duschade jag.
Skrek ett litet "iiiiiiu".
Bäddade rent min säng så den luktar jag.
Ut ur dörren, köpa snacks och ännu mer film.
På översikt en jävligt bra helg!
Fest och bra återhämtning.
Sex och varm säng.
Film och mör kropp.

Peace


Kommentarer
Postat av: Stéphanie

Jag diggar det stenhårt!

2010-01-26 @ 12:42:19
URL: http://stephaniebirgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0