Ninni du babblar

Alltså jag har typ 7 blåmärken på mitt ena ben! Vad fan liksom?
Min kropp börjar bli lite återställd! Vi ska ju fira Nelle på lördag, men jag har bestämt mig för att ta de liiite lugnare då. Igår kom Nelle och hämtade upp mig på media, vi skulle dra och köpa födelsedagcola.
Grejen är att vi får pengar imon, den 28 så vi kunde inte välja på så mycke.
Möter Hanna snippsnapp, al petra, cigg, sweet!
Senare skramlar vi ihop lite kronor och köper varsin cola som avnjuts på fontänen med cigg.
Det blev sånt där snack som ger en sån jävla ångest över hösten.
Så jag gick hem och sov i tre timmar, vaknade och kände skillnaden på min öma kropp.
Kollade lite i garderoben igår och fan så mycke man har köpt men aldrig använt. Har en del..
Ikväll ska Ninni feat Nelle shoot some hoobs och dricka öl.
Det ser vi fram emot.
Ska fixa fyra kr till en kaffe nu, sen så ska jag sätta mig med projektarbetet.
Svammel.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0