Oskyldig

Sätt på mig handbojor och lås fast mig i lägenheten om helgerna för fan.
För de blir så lätt att en öl blir två och två blir fyra och fyra blir åtta.

I fredags tidigt på kvällen knallade jag till Ladan med Vickan.
Snick snackade lite och tog en öl.
Chill.
Sen kom Steph. Tänk er här musik som dånar.
Darth vader musik.
Precis.
Ni förstår väl kanske redan att jag var fucked.
Kör den korta versionen.
Vin, snodda cigg, lekplats, hotellet, torget, säng.
Lördagen tänkte jag gå ut på. Men i nyktert tillstånd.
Jag anländer till dom andra.
Där ser jag dom lasta ur skåpbilen.
Roy och Irene har precis kommit hem från Tyskland.
Ni förstår kanske redan att jag var fucked.
Kör den korta versionen.
Snapsglas, sexsnack, ölhävning, hotellet, snodda öl, efterfest, sjunga, säng.
Gårdagen (Söndag) var jävligt dryg.
Tills de knackade på dörren.
Fan tänkte jag.
Nu bär de av.
Hej Nelle hej Benny.
Shit
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0