Den elaka styvmodern är en

Jävla jävla jävla satans kuk helevtes fitta!!!
Fan du är avskyvärd. Att du rymmer så jävla mycke skit och fanskap.
En jävla vacker kuk dag kommer jag nita dig som utav helevte!
Egentligen vad fan gör jag här? Bli kritiserad 24/7. Hann vara här i ja tjugo minuter innan du började.
Jag behöver en sup. Jag behöver 7 starköl. Jag behöver åka hem.
Men får vänta tills på fredag. Ska hjälpa pappa med trädgården å shit.
Lite skadeglädje e dock att den elaka styvmodern jobbar på ett jävla mejeri och att jag slipper henne några timmar imon.
Och att hon har påsbehåar och ett så jävla tråkigt liv. Du hörde mig subba! Mina tuttar hänger inte, jag har långt svallande hår, jag har vänner och så är jag bar 18! Suck on it.
De kändes bättre faktiskt.
Ja om jag skulle uppdatera er om helgen. Jävlar vad blöt den va! Shiiiiit.
Fredagen minns jag fan inte mycke av asså. Dennis och jag söp hemma hos han med spy kids tre 3D och metallica.
Sen gick vi till hotellet. Aah där minns jag inte mycke ifrån. Minns inte ens att jag gick hem.
Vaknade naken och tänkte what the fuck... knullade jag igår lr? Men så va de inte. Tur de.
Lördagen blev de bullbak och dang. Mycke därifrån kommer jag inte ihåg. Men efterfest till klockan 4 och sedan va de dags att hitta hem. Sov till halv 5 på eftermiddan dagen efter så ni kan ju förstå att de blev hårt.
Jag sa till Steph idag när vi fikade att fan jag ska ta de lugnt på lördag, då brast hon ut i ett fnitter/skratt och då förstod jag med att jag ljög för mig själv. Vad ska man göra? Kanske börja kalla mig kung i baren? Jag menar kan någon klå mig i att klunka öl?
Fan e de bara jag lr blir de inte bara en massa svammel jämt. Hela min blogg består av svordomar och svammel.
Massa osammanhängade meningar och punkter överallt.
Fast egentligen så e nog mitt liv en ända stor osammanhängade mening med massa svammel och svordomar.
Nae fan palla tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0