Heliga ande

Jag å malin har kört anden i glaset. De va ju inte första gången men ändå, nu får de va slut spelat med de känner jag.
Anden erkände att han skojade med mig och jag å malin började skratta rikligt med han när han styrde glaset till hahahahahahahaha ett bra tag. Iaf jag blev rädd å paranoid när jag va på väg hem så jag ringde morsan så nu sitter jag här å ska slagga över.
Jag ska va singel i 5 månader till och gå ut plugget med dåliga betyg och jag ska inte sluta röka.
Lika bra att se till att de inte händer.

Händelselös dag med några pinsamma stunder.
Imon blir de plugg och sen kommer stephanie hem till mig för att snacka bajs.

Jag lyssnar på veronika maggio och jag heter Ninni
Peace


Kommentarer
Postat av: Zandra

jag älskar din blogg! haha

2009-02-06 @ 12:17:03
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0