Gröt är inte riktigt min kopp av te

FAN!
Så tänker jag.
Oro i magen.
FAN!
Töntig jag vet.
Men jävlar vill inte läsa klart den.
Kommer kännas tomt.
Ensamt.
Och inte fan har jag något nr till ett nyp.
De hade nog underlättat lite.
Eller jo ett nummer har jag nog.
Men pallar inte raka benen och vulvan.
De får vara vildvuxet ett tag till.
Mitt sexliv är ganska dammigt nu, vilket är ganska skönt.
Inte saknar jag bakfylla med könsmak i munnen och len mage.
Men en bra bok och en flaska vatten tackar jag inte nej till.
Jaja jag vet jag har blivit tråkig.
Men ärligt talat har jag blivit trött på de vanliga.
Kom på något flippat så e jag på.
Så länge de inkluderar flykt från snuten.... Not.
Wawawowa.
Jag är grötig i huvudet i dag.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0