Börjar växa mossa på mig

Jag tror så här.
Jag och farsan är för lika för att palla vara med varandra i över en vecka.
Vi är lika tjuriga, lika barnsliga och lika tystlåtna.
Egentligen borde de inte vara något problem.
Bara att vara tyst hela tiden.
Men då ska vi överväga att han är 27 år äldre än mig och har på plus sidan 27 års tjurighet.
Jag har bestämt att stanna hos farsan på nyår.
Kan inte lämna the old man själv.
Så Ninni goes lugn då med.
Förhoppningsvis peppar Balle fest nån gång efter nyår.
Känner mig inte precis ung nu.
Sitter och letar efter ett tryck jag kan ha på min Star wars tröja.
Har hittat lite men vill ha något asballt.
Om någon nu skulle hitta något schyst så skicka länk på de.
Om ni nu skulle se något med SW haha. 
 
Peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej ninni, ska bli intressant att höra din tolkning när vi är tebax i skolan;) måste bara säga att jag såg starwars shackgubbar igår när jag var i ullared, de var balla men dyra:( puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0