Åldersnoja döljs med några riktiga fyllor

Min kropp är totalt jävla fucked up!
Vet inte vad jag gjort, men jag kan inte lyfta högerarmen mer än 30 cm.
Knäna förstördes i fallet med balle på hotellets dansgolv.
Nacken vet jag inte vad som hänt med.
Men de är väl priset man får ta när man festar med Dennis och Daniel.
Jag är bakis och hatar att jag sitter på internet när jag e packad som ett swein.
Samtidigt som de är ångestfyllt att läsa inläggen så är de samtidigt kul att se hur korkat man egentligen tänker.
Idag mår jag skit.
Alla tre dagars ständiga drickande har satt tydliga spår och jag blir arg på mig själv att jag mår så skit idag.
Steph är hemlighetsfull och jag måste tydligen dra hem nu.
Min åldersnoja har fördubblats idag och jag har inte märkt att jag blivit visare.
Iaf Nitton är en onödig ålder.
I den här åldern ska jag göra massa val.
Ångest.
Nu ska jag dra hem och städa upp efter helgen och göra de lite fint tills Steph&Jens kommer.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0