Dricka sprit och hålla käften

Min livsfilosofi.
De ända som finns att göra i Vetlanda de är att dricka sprit och hålla käften.
Eller vara i ett tråkigt jävla förhållande, förlova sig och skaffa barn vid 19 års åldern.
Så jag väljer att dricka sprit och hålla käften.
Samma fylla samma människor samma ställe.
Helg ut och helg in.
För de är så enkelt att jag är ingen förhållandemänniska.
Jag vill inte ha någon som jämt klagar på att man är ute med polarna, och inte sitter hemma i soffan och blir fet.
Och som blir sur för att man har killkompisar och prioterar dom.
Nae fan.
Jag vill ha valmöjligheter.
Peace

Jag ska bjuda laget runt för ni super jävligt tunt

Kommentarer
Postat av: Sadda

Så jävla rätt! Om Vetlandahelgerna var en religion skulle du vara guden!

2009-04-23 @ 19:39:05
URL: http://reflexgbg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0