Hora jag saknar dig

Jag ska blotta mig lite.
Just nu är jag ett vrak. Och att jag ens orkat komma iväg till plugget är ett under.
Om jag ska vara ärlig så tänker jag dra härifrån snart.
Bara de där du sa, du får ha de så bra och vi hörs. De knäckte mig och jag trodde faktiskt inte att jag skulle ta de så hårt som jag gjorde. Som malin sa så e de för man förstår hur mycke man tycker om en människa.
Jag e så jävla glad att du gör de här! Men du e min ända riktiga vän här i skiten!
Och nu står jag här. Rödögd och patetisk. Skrivande i min jävla blogg. Gör sådant som jag hatar när andra människor gör.
Jävlar vad morsan blev ställd igår när hon såg mig. Jag har nog aldrig känt mig så liten som då.
Nästan övergiven.
Natten var ändå värst. Låg och stirrade i taket i timmar.
Trodde de bara var sånt dom gjorde i filmer för jag har aldrig fattat hur dom orkar ligga på rygg så länge å bara titta.
Inte klia sig lr kissa. Men tydligen så går de att göra i verkligheten med.
Somnade av ren utmattning, vaknade och kände mig som 60 år gammal.
Jag ska ringa dig snart nu när du e på väg dit. Prata som om de vore en helt vanlig dag.
Kalla dig puta du kallar mig slyna jag säger passa dig du skrattar jag skrattar.
Nae nu blev de jobbigt.
Ta hand om dig Puta. Jag ska försöka skicka dig ett brev även fast jag vet att du inte kommer svara.
Tja

Kommentarer
Postat av: Nelle

beklagar sorgen dude, men enda vän? that one hurt.

2008-11-11 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0