Flytta eller stanna?

Jag är så nära på att flytta till kalmar! så nära!
De ända som håller mig kvar är bandet. Annars hade jag dragit för längesen.
Så nära.
Jag vill dra härifrån, börja nytt plugg, få nya vänner, få ett nytt liv, ny start!
Istället är jag fast här. I staden jag hatar, i plugget jag hatar, vännerna jag inte har, same shit every day.

Fan vad jag vill flytta.

Idag ska vi testa bas, Jag är så förväntasfull!
De funkar, vi är bra liksom.

I fredags pratade jag med en gammal vän.
Trots jag varit för jävligt bitchig så har jag kvar henne.
Hon är den enda som jag kan säga Ä ordet till. 
För med henne menar man de verkligen. Och det är bara till henne
jag kan berätta precis allt, precis allt. Jag litar fullt ut på henne och de
e så jävla skönt att känna så.

Fan att man kan va så dum i huvudet som jag.

Kids gör inte samma misstag som jag. Ta vara på vännerna.
Ni kanske inte har samma tur som jag utan blir av med den ni håller kär.

Peace

Kommentarer
Postat av: Stål1

(Y)

2008-05-13 @ 14:10:05
Postat av: Hedd

Tur för dig att du inte har flyttat !

2008-05-19 @ 09:57:54
URL: http://amberheart.blogg.se
Postat av: Mark

Ninni :) vore skoj att ses snart :D helt ärligt saknar jag dig & alla andra det roliga vi hade osv. fan får festa snart? :D eller?:D fan hör av dig vännen :)<3

2009-07-15 @ 23:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0