Sanningen svider

Känslor känslor känslor känslor känslor  bla bla bla bla tråk tråk tråk
Jag hatar att läsa om folks känslor! De verkligen bara skriker
- UPPMÄRKSAMHET, TYCK SYND OM MIG, BEKRÄFTELSE
Varför skulle man annars skriva ner sina känslor så alla kan läsa dom!
Och kom inte och säg " de e så skönt att skriva av sig"
De e bara en ful ursäkt! 

Nr 2 på min lista är människor som ska ha bekräftelse hela tiden!  

Sanningen är att ni är: Fula, feta, äckliga, dumma i huvudet, oälskvärda, pain in the ass.
Jag tycker inte om er, jag älskar er inte! Jag hatar er!
Här har ni min bekräftelse till er! Försök aldrig få de av mig igen!


Kommentarer
Postat av: Makrill

Och detta var riktat mot?

2008-04-01 @ 11:20:04
Postat av: Stål1

A-Fucking-men !

2008-04-01 @ 15:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0