Kyskhetsbälte på Ninni! No sperms allowed!

Jag har blivit asexuell!
Chockerande!
Slutat ligga totally. Slutat upp med att självälska. Inget sånt där alls.
Varför inte liksom?
Okej att jag inte ligger beror väl mer på att jag mår illa på blotta tanken.
Och att jag inte kan se en sexscen på film utan att grimasera. Speciellt om dom kysser varandra samtidigt!
ICK!
Iallafall så satt jag och plugga buddhism när jag läste,
-Allt leder till otillfredställese
-Orskaken är begäret
-Släck begäret så slipper du otillfredställelsen och lidandet i livet.
Sex är ett begär som jämt leder till otillfredställelse och lidande!
Så jag började tänka på hur de skulle vara att ge upp sex och onani helt. Det är ju bara första tiden som är jobbig. Precis som alla begär. Dock har de inte varit jobbigt för mig. Än. Det finns så mycket mer än sex i livet för mig just nu. Jag är bara 19. Lika bra att hålla på sig som om man vore en oskuld.
Tänk att inte känna ångest och rädsla över att råka träffa på något fyllestrul på stan.
Inte känna lukten av någon annan på sin kropp förutom ens egna underbara doft.
Börja se sin kropp som ett tempel. Som något man ska tillbedja. Något heligt. Något att respektera.
Och varför inte då gå all in? 
Jag tänker satsa stenhårt på de här *satsa höhö*. 

Peace knullare






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0