Lycka i göteborg

Igår anlände jag till göteborg och fick träffa mina systrar jag inte träffat på länge.
Total lycka!
Gick upp tidigt idag så vi inte missar dagen.
Vi försökte steka pannkakor förut men det gick ju åt skogen. Fastnade eller gick sönder så vi gav upp det ganska snabbt.
Hittade en dokumentär i hyllan igår som jag sett två ggr, och märker att det är hannas pojkvän som gjort den!
Lite kul. Han han ju skrivit några böcker och gjort andra dokumentärer men att han gjort den här, som jag tycker är jävligt bra är kul. Så den sitter jag och Carro och tittar på nu.
Men någon gång idag ska väl jag och Carro orka göra oss iordning. För idag börjar jakten på balklänningen!
Men tom i magen gör mig trött och hängig.
Får hålla tummarna på att jag hittar nån skaplig klänning som faller mig i smaken.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0