Screw you, jag har toapapper

Jag är hungrig.
Men har inga pengar på mitt matkort.
Och inga lösa pengar för att köpa mig en frukt.
Så jag härdar tills jag kommer hem.
Mer ångest än vanligt.
Kan jag inte få pengar så jag kan hämta ut mina tabletter så jag kan ignonera skiten.
Vore sweet faktiskt.
För dagen efter ångesten är en barnlek när man käkar dom.
Att vara ekonimisk oberoende vore med sweet.
Kunna köpa mat och shampo haha.
Och slippa sno toapapper från plugget.
Fast egentligen så föredrar jag pluggets papper.
Håller i evigheter. Så det skulle jag fortsätta att sno om jag hade cash.
Fan screw cash nu när jag har toapapper! All I need is you.
Har ni någonsin varit i en situation när ni sitter på toa och gör numero två och inser att pappret är slut?
Med medias toalettpapper händer inte det.
Medias toapapper är safty first!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0