Paranormal activity

Min natt har varit vidrig!
Vet inte varför jag ville kolla på filmen.
Men fan vad jag mådde skit under den.
Efter den så satt jag och gungade fram och tillbaka! For real!
Mådde illa och hade sjukt ont i magen.
Fast jag inte sov själv så vågade jag inte slappna av.
Låg under täcket, kallsvettades och va asparanoid.
Slumrade till någon gång runt fem tiden i morse.
Jävla film och jävla jag som är så jävla uberkänslig.
Förutom filmen och en vidrig bakfylla igår så hade jag det gött hemma hos Nelle.
Blev halva district 9, Bruno<3, bam margera och jackass.
Filmmaraton är sweet.
Idag peppar jag klassfest med skönaste klassen.
Kommer bli riktigt gött.
Sandra bjuder på fylla för det ekar i min plånbok och det är vi tacksam för!
Dilemmat idag är vad jag ska ha på mig, och vilka skor ska jag välja?

Peace

Kommentarer
Postat av: Carro

bruno suger.. hatar den verkligen! haha

2010-01-22 @ 12:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0