Får ingen ro

För att vara så där töntigt sentimental så tänker jag säga såhär.
De här är mitt sista jullov någonsin och jag får inte ens sova ut om dagarna.
Pappa har väckt mig varje dag! Varje dag!
Jag funderar starkt på att hämnas.
Ni förstår att när jag va lite yngre.
Högstadietålder tror jag de va, så låg jag och sussade och drömde så gött, när jag plötsligt blir väckt av att jag får en coca cola flaska i huvudet.
Detta var min fars sätt att väcka mig på den här gången.
Sula en läskflaska i huvudet på mig. Dock av plast!
De är antingen det eller lägga hans hand i en skål med ljummet vatten när han sover.
Men han e så lättväckt. Det får bli flaskan.
Mohaha.
Jag blir knäpp av att inte få sova.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0