Keffat liv

Skojar inte när jag säger att jag har en sån jävla mensvärk som aldrig vill släppa.
Borde sitta mer med projektarbetet just nu men naaae.
Idag är jag fortfarande bakis. Igår var nog värsta dagen på länge.
Festade till elva på förmiddan igår, däckade hos Dennis, vaknade halv fem och var fortfarande så satans packad.
Gick och handlade, försökte undvika att må piss. Dock så funkade inte mina böner så jag låg i min säng och mådde så satans skit att jag gjorde små ljud. Typ stön fast mer jämmer.   
Iaf ska ta mig lite i kragen nu och skriva en påa till Jens berättelse.
Sen ska jag på något vänster försöka fixa cash så jag kan köpa mig toapapper, tamponger, bindor och värdighet.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0