Fuck you I wont do what you told me

okej check this out.
Man har gamla eller vanliga polare som är deprimerade och nere i nån jävla skit.
Sen skaffar dom flick/pojkvän och helt helt jävla plötsligt är livet helt jävla underbart.
Är de bara jag eller luktar de fisk över hela skiten?
Visst alla skit lyckokänslor finns de dock men är de nog att skita i alla tidigare bekymmer och lägga all sin enegi på den här nya snubben/bruden och fullständigt skita i sig själv?
När jag ser människor uttrycka sin kärlek på nätet vill jag spy!
Jag tycker fan det bara är pinsamt. Okej alla är inte som jag men de är jag som talar nu så nu får ni fan hålla käft tills jag är klar! Kvinnor har en tendens till att strunta helt i sig själva när som träffar sin "själsfrände", höhö.
Fuck me!  Ni är så jävla korkade! NI vill alltså torka upp efter era män nu och resten av livet!
Ni är en jävla skam!! Ni borde fan få rätt till att få spö av era män! Istället för att drömma om att träffa "mr big" så borde ni fan fokusera på er själva! Er själva och jag! Är det mest viktigaste. Så tro för i helvete inte att en jävla snubbe med lite pubishår är din framtid. Akta dig för i helvete för vetlandasyndromet!!!

Jag är packad med jag säger så här, FU

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0