Polkagrisbikini

shit shit shit.
Gissar på att ni inte kommer tro mig nu!
Jo men grejen är att jag och Steph
ska vara nyktra i en månad.
För vi ska testa en sak som Steph sa.
Kommer inte ihåg vad de hette men de va nåt ämne i kroppen.
Och igår va första dagen.
Och jag genomgick ett sånt sjukt test.
Jag sitter och knaprar på min morot när
telefonen ringer.
nemen Alleballe tänker jag och svarar
hon säger att jag ska med hem till Sadda
och dricka vin.
Fan vad sweet tänker jag innan den hemska tanken når ifatt mig.
fan jag kan inte, jag ska vara nykter i en månad.
Men iaf, jag hänger på.
Dom dricker sitt vin, jag dricker te.
Dom dricker sin öl, jag dricker vatten.
Tom jag har svårt att tro det.
Alleballe vill att jag ska fuska på fredag.
Pappa vill inte prata mer med mig om jag dricker den här månaden.
Bärsligan spelar.
Polkagrisbikini.
Fan vilket dilemma.

Peace

Btw jag måste bara fråga!
Får man verkligen våffla sitt hår?
För jag ser massa med de, och om ni frågar mig så tycker jag att de borde vara förbjudet.
Inte en människa på denna jord passar i våfflat!
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0