Öronorgasm

Nu har jag beställt simon norrsvedens album. Till skilland från dom flesta gillar jag att ha själva skivan å omslag å shit. Så no downloading here inte.
Så de ser vi fram emot. Vi ser också fram emot att jag åker hem imon och de ska bli så satans skönt!
Få byta kläder. Ni som inte vet så va de ju så att jag glömde min påse med ombyten, läxor, smink å shit på ett fik i växsjö.
Så tio minuter innan tåget kommer säger Steph Ninni hade inte du en påse med dig?
Visst fan hade jag de så de va bara för mig att låta den va kvar å åka hit tomhänt. Men vem saknar en mattebok?
Ska snart smyga upp för trappen så jag inte väcker den elaka styvmodern, ta mig nåt att äta och lätta på trycket. Eller kanske tvärtom? Kanske samtidigt?
Vem vet. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0