Lubrikation

Idag hade vi sex undervisning kan vi kalla de. Och då lärde jag mig de här ordet.
Inte hade jag en jävla aning om va de va så jag sa rätt så högt
-Lubrikation vad fan är de?
Jag hörde några bakom mig fnissa. 
Linn förklarade för mig vad de va och jag nickade på huvudet aahaa.
Fan ända sexualundervisning jag hade de va i sexan och då målade vår lärare upp en snopp på tavlan, och sen fick vi se en tecknad film om två vuxna som hade sex under täcket.
Mm lätt för mig att veta vad fan lubrikation är då.
Sen satt vi och lyssnade på tjurkärringen från ungdomsmottagningen som snackade om de vi alla redan vet.
De roliga under vår "sexdag" i skolan va att killarna kollade på alla tjejer helt annorlunda. Som om en stor hemlighet avslöjats. Så kom fan inte och säg att vi brudar är så jävla svåra nu va. Nu vet ni allt.

Jag och Linn tävlar igen. Den som förlorar ska laga mat åt vinnaren. Jag har vinsten i fickan asså.

Idag fick jag också pengar så de betyder att nu är jag pank. Igen.

Nu ska jag fortsätta fylla min spelare med good shit.
Peace

Kommentarer
Postat av: Zandra

hahahahaha :D

2009-03-31 @ 09:24:00
URL: http://glasruta.blogspot.com
Postat av: malin

jag tror att man inte hade så mykcet sexundervisning i mellanstadiet för dem tycker kanske att det är pinsamt och något barn inte ska veta om ;) om man nu kan kalla oss barn.. hehe



kul dag låter det som ialla fall...

2009-04-01 @ 18:39:00
URL: http://fotstegen.blogg.se/?tmp=29173437

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0