Baksmälla

Fy fan vad de första jag tänkte när jag vaknade i morse.
Med all rätt. Som Stephanie sa en gång, jag mår som jag förtjänar.
Huvudet dunkade, ont i kroppen och illamående.
Men de va en bra kväll iaf.
Ingen ångest här inte. Jävligt ovanligt.
Vaknade 10 i tre och knallade iväg till Dennis.
Trodde jag skulle ramla ihop när som för kroppen pallade inte.
Så här sitter jag och dricker ett glas vin och Dennis pillar på sin mobile.
Vi väntar på kvinnan som ska komma med chips och juice och en film.
Sen ska jag hem å träffa kära Steph och Jens. Vi ska ut.
Och peppen är inte så hög kan jag säga.
Men what da häck jag är inte bitter.
Peace

Kommentarer
Postat av: malin

baksmälla var länge sedan jag led utav haha..

skönt att slippa ångesten ialla fall kanske :D:D



2009-03-29 @ 17:35:40
URL: http://fotstegen.blogg.se/?tmp=29173437

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0