Skitdag

Idag har jag lust att ta en slö kniv och trycka den mot min halspulsåder, och dra den fram och tillbaka tills ett sår uppstår och de sprutar som en fontän. Typ.
Igår avskydde jag mig själv mer än någonsin förut.
Det var konsekvenserna av mina korkade jävla fitt handlingar.
Jag brukar dra in så mycket luft så de gör ont för att lindra känslan.
Men det funkar inte längre.
Igår hetsåt jag för att lindra känslan.
Men det funkade inte heller.
Jag låg i mitt egna jämmer och krälade efter förnuft.
Runt tiotiden bjöd Nelle över mig.
Det kändes redan bättre då. 
Jag satt och sjöng gamla ballder och min ångest stillades så länge jag satt där. 
Sen kom jag hem. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0