Attans vilket strålande humör Ninni är på idag

Är på ett jävla bra humör idag.
Var på ett så bra humör igår med.
Vill ni veta min hemlighet?
Den är så sjukt bra! Jo de är nämligen så att jag ser till att knulla någon ny varje morgon och varje gång innan jag kommer så blir jag strypt.
Nae men jag sover faktiskt bättre nu är jag gjort på 7 år!
Igår somnade jag tro de eller ej lite efter klockan tio, och gick upp halv sju och duschade.
Helt otroligt! Har inte varit upp klockan halv sju på så länge att jag inte ens minns sist.
En helt ny värld har öppnat sig. En värld där jag orkar göra mig iordning på morgonen, och ta på mig andra saker än mjukisbyxor, sportbehå och sätta upp håret i en tofs.
Undrar hur fan allt de här gick till? De bara hände i göteborg. Blev så jävla trött med en gång när jag anlände liksom. Jag var ledig och gick ändå upp klockan nio. Kanske var det luften?
Eller så va de mina arctic roots som jag knaprat på i en månad.
Who know´s?
Mitt tandkött har läkt så jag ska ta en snus nu! Har inte kunnat snusa på tre dagar så de ska minsann smaka.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0