Rackarns balle

vilken ball överraskning jag fick i brevlådan.
Ett Lanzarotebrev!
Där i fanns massa av våra minnen nerskriva för alltid.
Och två stenar från en vulkan, och lyssna nu mina kära någonting, star wars hade tydligen spelats in där!
Ballt.
Iaf  jämt när Zandra var utomlands bad jag jämt henne ta hem snäckor eller stenar till mig.
Och det har hon gjort varje gång, är väl de närmaste jag kommer från Sverige.
Nu får hon skicka dom men jag blir lika glad för de.
Glad för stenar och snäckor.
Ni fattar nog nu att jag var och är ett ganska fattigt barn.
Men gråt icke över spilld mjölk, mina flingor är slut.

Peace

Kommentarer
Postat av: Zandra

hihhihi varsågod min kära!!! PUSS!

2010-01-22 @ 12:34:56
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0