Lev framåt!!!

Var försiktig med vad ni önskar!
Fast jag vill ha det så vill jag inte ha det.
Jag skulle faktiskt på riktigt spy då.
Tro mig har haft tankarna, men då har jag mått illa.
Så visst fantisera, det enda som är i eran väg för fantasierna är ni själva.
Skit i om det blir pinsamt! Bara koncentrera er och tänk, fantisera och mumla, prata, skrik för er själva!
Det är så vi vågar.
VÅGA!! Mina damer!
Våga!

För det är jävligt gött när man släppt ens egna spärrar.
Varför skämmas för ens egna läten?
Var stolta. Var stolta för allt ni gör själva.
Vem behöver män när vi har två fingrar.
Kör hårt minst två ggr varje kväll och ni kommer märka att män behövs inte nu.
Män behövs inte vid sex jämt.
Vi kan fixa det själv.
För vi är vår sexualitet och sensualitet.
Alla har det! Det är bara det att vi inte behöver en kuk för att genomföra de.
Min bästa vän/syster jobbar inom allt som har med intim med att göra och jag är hennes lärling haha.
Brudar bara lev ut! Skäms inte! Det är fullt normalt att ta på sig själv.
Det är inget äckligt. Ni bara måste lära er att kunna trivas med er kropp ert sinnet och er sensualitet.
Ni alla har en sån sida. ta väl hand om den.
Ni har er egna kropp ni har er egna läten ni har er egna former.
Gud ni är unika!
Alla kroppar har en fråga och ett svar.

Peace

Kommentarer
Postat av: N

Fuck it att jag har pojkvän, jag kör själv ändån när jag inte kan sova eller står i dushen! inte för att han inte kan, utan för att jag kan vara oberoende och gör det bättre. haha

2010-01-22 @ 05:58:10
URL: http://fuckaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0