ingen ångest, ingen huvudvärk, ingen slöhet vad är detta?

Så wunderbart att inte vara bakis idag!
Var hos hälsade på hos Alle och Heppy idag där även mina darlings Steph å Jens va.
Gladare att jag inte festade igår kunde jag nog icke bli.
Åt pappas wunderbart goda mat.
Om en halvtimme börjar Star wars Episod 1 det mörka hotet.
Funderar på om jag ska se den lr inte.
Den är inte min favorit men frågan är om jag verkligen kan strunta i att se den?
De märker vi.
Har en snus kvar i dosan.
Korkade jag att inte springa in på pressbyrån förut.
Får helt enkelt skylla mig själv.
Känner att jag måste in på toan ett tag.
Sen ska jag byta om och träna lite.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0