Rädda mänskligheten, håll Ninni inomhus i en vecka!!!

Jävlar vilket mensmonster jag är!
Flippar för minsta lilla.
På väg till skolan i morse var jag nära att börja lipa!! Bara för att det va kallt!
Jag flippade på min lillasyster för att hon inte gett hanna och alex sitt nya nr.
Igår flippade jag på Weide för att han sa att jag skulle bli tjock.
Idag flippade jag på Nelle för hon flippade över ett par byxor.
Ska iväg och köpa arctic root nu med tysken.
Sen ska jag köpa choklad choklad choklad!!!
Sen ska jag sååå duscha!
Sen ska jag försöka få lite besök.
Om någon vågar umgås med mig.
Jag är inte lätt just nu.
Ska ringa pappa och klaga på att jag är tjej nu.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0