Du vill så du kan

Fan. Helvete. Kuk. Fitta. Skit.
Fick precis min närvarolista och hela mitt humör sjönk åt helvete.
Sån jävla ångest. Slå huvudet i väggen.
Ska ta en cigg och tänka "du är så jävla dum i huvudet Ninni" 
Carlemar är ju inte lite sur på mig.
Hatar när människor tappar tron på en.
Supa på fredag, ja!
Sen får jag helt enkelt ta mig i kragen.
Får helt enkelt sitta på hälsopedagogiken, naturen och psykosocialt arbete och bara sitta av tiden.

"Ja sa vafan lägg av å gnäll sluta snacka, prata massa skit
Du e ju alldeles för bra för att ha gnat å klagan som gebit
Gör dig av med dina ok o kedjor å ana känn hur stark du e"

Peace

Kommentarer
Postat av: Zandra

det ordnar sig ninni! jag kan - jag vill - jag gör! det var ledorden vi fick lära oss på reseledarskolan! kom igen nu! jag tappar aldrig tron på dig! PUSS

2010-02-05 @ 00:00:34
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0