Sämst karaktär

har jag..
Egentligen vill jag skylla på staden jag bor i.
Att det är den som gör så jag tänker dricka idag.
Den är så grå, så trång, så jävla tråkig!
Så vad gör man då? Man dricker!
Man dricker sig aprak till staden blir rolig. Vilket blir ganska mycket i magen.
Idag kommer Jens förbi med en platta som vi ska klämma i oss mot bättre ovetande.
Föresten tack Jens för din berättelse igår!
Jag kommer ångra mig imon men I don´t give a shit.
Igår runt tio på kvällen drog Nelle, Hanna och jag till mogärde för att spela lite basket!
De va fett kul! Spela lite 21 och snacka om hitler.
Nelle-"Han var ju en man med visioner"
Iaf tack Sandra för att du ringde och väckte mig idag! Hade inte klarat av en till dag med ångest pga att försovit mig.
Guldstjärna i kanten.

Jag har målat mina naglar chokladbruna. Jag vill äta dom.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0