Ninni är larger than life

Shit vad jag inte varit i skolan i veckan. Men nu är jag här och jag sätter mig vid datan med en gång och lyssnar på musik.
Ambitiöst Ninni, verkligen shit du är ju så jävla ambitiös!
Eftersom jag inte varit i plugget på två veckor har jag inte kunnat blogga så jag hoppas innerligt att ni överlevt tiden utan mig.
För de har jag. Iaf idag ska jag förmodligen ut. Med Stålet och en polare till han. De ser jag fram emot.
Imon ska jag till Jkpg med Malin och köpa grejer från Ikea. Sen ska jag hem å tvätta till klockan tio, sen gör jag mig iordning och går ut..... nykter!
Söndagen spenderas ensam i sängen med tv och godis och självömkan.
Så ser min helg ut.
Jag har tänkt jävligt mycke på att låta mig bli fotograferad, men jag e så jävla kameraskygg och så jävla ofotogenisk.
Kanske något jag ska övervinna lr vad man säger.
Och nu till den förlorade stolen. Jag ska lämna tillbaka den! Måste bara få ett tillfälle. Jag undrar om han saknar den?
Jag köper en ny stol istället Steph! Men tanken va god.
Jag lyssnar på Backstreet boys och känner mig jävligt pinsam. Men kan fan inte komma på nåt att lyssna på.
Sitter och wailar för mig själv haha. Fan köp mitt liv.
Idag blev de inget ambitiöst inlägg för aah ni vet varför.
Men Ninni är ändå larger than life! Peace





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0