Inget smakar lika bra som hämnd

Idag så sa jag glatt till Stephanie att jag har druckit upp mina öl så jag kan inte supa i helgen.
Men nehe, kvinnan ska prompt ha med mig. Men jag ska ändå inte bli packad! Hör du de kvinna?
Jag ska va nykter!!!
Min självkontroll suger ju. Hur gör kvinnor som blir gravida?
Helt plötsligt ska man sluta röka å supa. Bara sådär för att liten miniatyr av dig själv kräver de.
Inte nog med de. Den lilla saken kommer sen hata dig och skrika och göra hål i sig själv.
Och själv börja röka å supa. Jag hatar livets cirkel.
Iaf jag håller på och tänker ut en hämnd. Och alla möjliga saker ploppar upp i mitt störda huvud.
Sitter å smeker mina händer och fnissar.
Vad gör de om fler tycker illa om mig? Kan fler göra de?
Tror inte de.
Jag tror jag vet vad jag ska göra haha. Shit hahaha.
Ninni du är en störd jävel men fan vad jag älskar dig!
Peace


Kommentarer
Postat av: Stéphanie

haha du ska inte alls vara nykter.. det var det dummaste jag hört i dag;) och svar på nästa jag tror att man får modersinstikter direkt när man blir åp smällen så det är nog inga större problem.. eller ja man kan ju alltid hoppas att det är så:P eller så ger man bara fan i att skaffa barn ..



Peace/S

2009-02-04 @ 19:43:28
URL: http://stephaniebirgersson.blogg.se/
Postat av: Zandra

haha du är knäpp men det blir nog bra :p

2009-02-05 @ 10:33:29
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0