BAAAM och så föddes Ninni

Tänk hur livet vore om jag inte fötts! Era liv skulle ju vara så mycke tråkigare!
Jag sitter och funderar på om jag ska dra upp lördagen eller inte. För den va verkligen brutal! Brutal som fan.
Vidrigt brutal. Nästan så jag ryser. Men okej.
Jag söp och söp och ja sen minns jag knappt nåt.
Jag vaknade på söndan och visste inte vem jag var eller var jag var.
Var fan är jag? har jag kläder på mig? vad faaan har jag gjort?
Just de jag söp igår, jag hade efterfest, fan jag måste ha däckat på efterfesten igår. Nu fattar jag.
Jag steg upp tände en cigg och satte mig ner, efter halva ciggen märker jag att jag sitter ner.
När faan fick jag en stol? Jag har ingen stol!
Jag pratar med stephanie och ja tydligen hade vi varit lite små kriminella och snott en stol från pastabaren.
Sjukt. Tycker synd om ägaren, fan vad han måste sakna sin stol. Han lagar ju för fan pasta! Stolen och pastan är hans liv!!! Hans ledsna ögon, han bjuder ju för faan på kaffe efter maten. Hemska Ninni.
Jag sa de till Stephanie igår att fan vi kan inte dricka så som vi gör, de e fan inte bra.
Sen drog jag klassikern att jag skulle vara nykter nästa helg men de vet vi ju alla är en tragisk lögn.
Hur mycke jag än vill kan jag inte.
Bara jag inte får snefylla och flippar nästa helg med. För nästa helg är inte Steph här och lugnar mig.
Frågan är frågan är om jag kan dricka med måtta?
Hahaha vem fan försöker jag lura? Nae fan heller Ninni att du kan, du super tills du stupar, vaknar med ångest som håller sig till tisdan eller onsdagen. Sen är du redo att supa igen. Roligare än så blir de inte.
Jag älskar att vara Ninni.


Kommentarer
Postat av: Sandra L

HAHAH var det den stolen som stog utanför gottland eller? vi undrade verkligen vem fan som hade ställt en stol där. peppat att ni orkade ta hem den iaf haha. förresten, citroner! jag är skitpeppad!!! (om du minns) haha :*

2009-02-10 @ 17:59:01
URL: http://reflexgbg.blogspot.com
Postat av: Stéphanie

haha jag älskar den stolen hemma hos dej.. den ska inte tillbaka!!!

2009-02-13 @ 12:58:59
URL: http://stephaniebirgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0