Ah ah ah ah

Har ni nånsin suttit vid en data å lyssnat på en så satans bra låt att ni måste dansa när ni sitter ner, och sedan försökt dricka kaffe å skriva blogg samtidigt? Iaf de är de jag gör, måste byta låt innan jag spiller kaffe på tröjan.
Jag överlevde natten, morsans säng är ju så satans skön så jag kom med nöd och näppe lr vad fan de heter upp ur sängen kvart över 8.
Nu har vi video och jag sitter här och chillar. Sen ska jag få finmat hemma hos Malin, Fläskfile med potatisgratäng och vitt vin. Sedan ska Steph komma hem till mig.
Så ser min dagsplanering ut.

Kvinnorna bara slänger sig över mig men fan, jag kan ju inte klandra dom
Jag är ju Ninnilicious
Peace


Kommentarer
Postat av: malin

haha du e för grym bara..

2009-02-08 @ 10:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0