Tremble with fear

Han vill att jag ska dö!
Bokstavligt talat.
Jag kommer vara död nästa vecka.
Min mentor Carlemar säger att han måste skicka min frånvarolista till pappa.
Fast jag är myndig!
Men jag har kämpat för detta så pappa slipper sprängas av ilska.
Men han skulle ringa upp till skolan och kolla upp detta.
Så förhoppningsvis slipper jag göra pappa arg.
Kommer vara rädd för att svara i telefonen nästa vecka.
Låsa alla dörrar och fönster.
Släcka alla lampor och ta ett basebollträ till försvar.

Läste ut fjärde sista boken igår.
Vill nog erkänna att jag blev besviken på slutet.
Iaf dom sista kapitlen.
No action at all.
Så de blev inte lika ledsamt som jag först trodde.
Men det känns förjävligt.
Önskade mig iaf en bok i födelsedagspresent.

Idag kommer Balle!
Funderar på att totalvägra fattigdom och köpa en platta.
Även fast jag kan spy på att festa och sitta på hotellet som ett jävla fån, så är det ändå Balle vi snackar om.
Jag är F Balle är E jag är S balle är T.
Ladan finns ju.

Så idag ladyshaver get ready.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0