Kung del 2

Men fan jag måste ha haft skitkul igår. Men jag va för jävla full för att veta.
Supa från klockan 5 och sen komma ihåg grejer är inte de lättaste.
Men med roliga vänner och min feta musikblandning måste de varit roligt!
Jag vet att jag dansade non stop med Zandra iaf.
Men en grej som får mig att tänka efter är varför har jag så jävla ont i låret?
Jag har inget minne av att jag ramlat och de finns inget blåmärke.
Hmm.....
Nu peppar jag en till blöt kväll med Nelle och Dennis.
Så nu ska jag hämta mig en till öl och göra mig Ninnilicious.
Peace



Kommentarer
Postat av: nelle

fett peppad helg alltså! ribban ligger så högt så fan inte ens en brandbil kan nå den med utkörd stege.

fan vad jag älskar å va full.

2009-04-07 @ 20:10:35
URL: http://fuckaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0