Booze or lose

Okej okej här kommer de ni har väntat på.
Ni mina få kära läsare som egentligen borde stänga av internet och göra nån nytta för världen.
Mitt lov. Va full.
Cirkushästen va i stan. You can run but not hide.
Jag är fortfarande sliten. De va väl för mycke för min annars så härdade kropp.
Jag kan inte gå i jeans. För alla blåmärken på min kropp gör för ont.
Min kropp ser misshandlad ut. Och jag kommer inte ihåg hur jag fått alla.
Den skönaste ställningen för mig är stående just nu, och för er som vet för mycke skeden med.
Och utan att veta bättre kommer jag fortsätta med den här dåliga vanan att se för djupt ner i glaset.
För de är trots allt min favoritsysselsättning för tillfället eller ska vi säga de senaste året.
De är mitt desperata försök till spänning i vardagen.
Och jag kommer fortsätta med mina små desperata försök.
Så länge ingen annan kommer med några andra förslag.
Imon drar jag till Sthlm. För har jag något val?
Annars kommer de svida ordentligt i de heligaste.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0