Bjussa på öl idag

Jag är fullständigt betuttad i Maskinen-segertåget
Varför inte tack för kaffet likaså?

Idag Fredag Schemat ser nästan ut såhär
14.00-möte med svante
14.30-Hjälpa nelle städa ur lägenheten
15.30-Dra hem och chilla
16.30-Göra mig iordning för kvällen
18.00-Dra till nelle i eksjö med stålet och fika
20.00-Vara tillbaka i vetlanda och dra på idas fest
21.00-Dra till ewe och festa med henne och sen crasha en lokalfest

Idag ska jag se ut såhär
*Lockigt hår
*Lösögonfransar
*Svarta skinnklänning
*Oranga strumpbyxor!!!
*Svarta pumps
*Pärlhalsband

Och jag e pank








Kommentarer
Postat av: H.

I believe in you!!

2008-10-07 @ 19:11:42
URL: http://amberheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0