Obalans i kraften

Dan före dan och jag har två små omogna röda finnar i ansiktet.
Panik!
Idag har jag ont i magen, men inte pga nervositet utan pga träningsvärk efter mycket skratt med syrran.
Gårdagen var sinnessjuk! Vi asgaravade nog i flera timmar sammanlagt.
Idag ska allt det sista fixas sen ska jag tvätta håret, lägga ansiktsmask få massage och äta en lätt måltid.
Måste lägga mig i rimlig tid ikväll för ska vara hos frisören klockan 10.00 imon, och vill inte ha trötta ögon. Så min lillasyster har lovat att klia mig på ryggen tills jag somnar.
Och föresten igår när vi va inne på hawaii hände det värsta som kunde hända och jag och min lillasyster kämpade som idioter för att inte börja fnissa och bryta ut i asgarv!
Älskar att ha henne hos mig!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0