Vem fan kom på balen?

Känner mig så jävla frustrerad på allt just nu.
I och med att jag inte hittade någon klänning i Göteborg byggs stressen upp.
Hur ska jag hinna med allt och hur ska jag ha råd med allt?
Att bara ha en förälder som är arbetslös, och vara student som lever på soc suger så sjukt hårt!
Så hårt att man får blåmärken!
Att jag tröstshoppade upp matkassan i ren frustration bygger upp ångesten till max.
Sådär 15 öl skulle nog rädda situationen.
För stunden iaf.
Men Hanna skulle bli sur på mig om jag drog iväg mot stan nu.
Hon sitter hemma hos sin pojkvän. Kände att jag behövde vara själv ett tag och rensa skallen så gick till hennes lägenhet. Får se när jag går tillbaka. Tills dess ska jag grubbla.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0