Kärt barn (ninni) har faktiskt många namn

Men jag vill klargöra en grej!
Alltså jag är ingen Star wars nörd.
Okej visst min blogg har den designen.
Och visst jag kallar mig Ninni skywalker.
Och svarar så i telefonen.
Men ändå de är ju mest bara på kul.
Okej visst mina polare kallar mig skywalker.
Och visst jag kanske heter skywalker på någras kontaktlistor.
Men de gör mig inte till någon nörd.
Och okej jag har lasersvärd hemma som jag brukar leka med.
Och visst jag brukar göra ljudeffekter.
Men vem gör inte de?
Och okej visst min bästa raggningsreplik som aldrig svikit mig är
-Ska vi dra hem till mig och kolla på Star wars?
Men ändå.
Jag ser mig inte som någon nörd.
Mer som en entusiast.

Peace

Kommentarer
Postat av: H.

Det var kul att träffa dig i lördags. Onyktert och hastigt men jävligt betydelsefullt (:

2009-09-16 @ 20:06:31
URL: http://amberheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0