New moon=blöta trosor

Igår anlände jag och Emelie till bion med höga förväntningar och fnitter.
Vi var riktigt uttorkade för att inte behöva springa på toa.
De vankades new moon.
Och så mycket som jag höll mig för fnitter har jag nog aldrig gjort faktiskt.
Det var galet, men jag börjar ta igen allt fnitter jag inte fnittrade i puberteten.
Jag hånskrattade bara då.
Så tänk er mig.
Jag var nära upplösningstillstånd.
Fick sitta med handen för munnen hela tiden.
Ändå fast jag läst boken så tyckte jag filmen va apbra!
Skulle lätt kunnat kolla om med en gång när den slutat.
Och föresten, Team Jacob!

Helgen var lugn och skön.
Hela helgen tillbringade jag i sängen med när jag hör din röst och ljudet av ditt hjärta.
Och bättre helg har jag inte haft på länge.
Hot om spö om jag inte var ute och drack öl rubbade inte ens min balans.
Tänker fortsätta i den här stilen tills min parter in crime kommer tillbaka.

Hela dagen ska spenderas med ljudet av ditt hjärta, tända ljus och raggsockor.

Peace

Just de, Zandra älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0