[email protected]

Jag låg i min säng igår.
Och tänkte.
På något jag har undvikit i tre år nu.
Förträngt totalt.
Framtiden.
Jag sket fullständigt i ångesten i magen som sa åt mig att låta bli det.
Sen tänkte jag:
Det är mycke lättare att komma i mål om man har ett mål.
Och om ni ändå visste vilket stort steg de här va för mig.
Enormt!
Så jag satte mig upp och kliade mig i huvet, gick och gjorde en kopp te.
Sen satte jag mig och läste om massa olika högskolor.
Och de känns faktiskt jävligt bra.
Så snart ska jag ringa pappa och berätta om de.
Göra honom glad och stolt över att jag äntligen gjort något nyttigt.
Att jag kanske börjar bli vuxen?
Och att all jävla svart färg försvinner från fåret.
Sen är de såhär att de är två individer från Göteborg, som ska göra en sån jävla skön och fin grej.
Och jag vill att alla ni som läser ska hjälpa till så de kan hända.
Dom vill ha ett kärleksträd.
Som kommer stå i en park i Gbg.
Då gör ni så här, att ni skriver en kärleksförklaring.
Till flick/pojkvän, kompisen, the girl next door, din fisk till vem ni vill.
Och mailar de till [email protected]
Sen plastar dom in era kärleksförklaring och pyntar trädet med dom.
Skitfin tanke.
Jag tänker iaf skicka en nu.
Peace


Kommentarer
Postat av: nelle

fett fin tanke, ska fan skicka nåt!

2009-05-12 @ 21:38:14
URL: http://fuckaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0