Zzzzz skjut mig

Fyyy faaaan vaaad trööött jaaaag äääär!
Jaaaag haaar iiinnnteee soooviiiiit pååå heeelaaa naaatteen!!
Och hur mycke jag än vill sova kan jag inte göra de.
Försökte sova en stund klockan 06.00 men de gick ju åt helvete som dom säger.
Så nu sitter jag här i plugget och är öm i hela kroppen och darrar som en gamling.
Har överdoserat kaffe så mycke att jag mår illa, har halsbränna och pissar konstant.
Men va fan, fick lite gjort hemma när jag inte kunde sova iaf.
Skurade toan, handfatet, badkaret, spisen och bänkarna.
Och idag ska jag tvätta :( 17.00-22.00
Hundra spänn på att jag kommer somna i tvättstugan.
Jag tror jag ska knalla hemåt snart.
Kanske kan få en tidigare tvättid. Så jag kan få däcka klockan sex ikväll.
Shit börjar andas jävligt högt nu. dags att knalla hem.
Gött att ändå bara vara i plugget i en halvtimme utan att haft nån lektion än.
tjarå
Btw va nykter i lördas! Creds

Kommentarer
Postat av: nelle

åååh du deckade inte kl sex hohoho

2009-03-19 @ 20:46:47
URL: http://fuckaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0