Öl är min kryptonit

Kära läsare.
Helgen va nog den bästa på länge! 
Jag va nästan lycklig. Och nykter hela helgen. Kan ni tänka er.
I fredas så va jag ute med Jens och rooster. De va kul, mycke skratt och trippeldans.
Att sedan vakna på lördan och inte må skit och ingen ångest över skickade sms, samtal eller saker man gjort va underbart! 
På kvällen i lördas var de klassfest. Med gamla 9B. 
Och de va så jääävla kul! 
Loven gjorde ju kvällen haha. Puss på alla för fan.
Och ja de va jävligt skönt att vakna på söndan och inte vara bakis då med.
Söndagen tillbringade jag i sängen och två timmar i badet med Simon norrsveden.
Iaf en nykter helg va så satans skönt och kul så de blir nog en likadan nästa helg :) 
Fast jag är inte bitter över att jag missade Star wars. Nopp inte alls. Nada.
Känner inget alls. Absolut inget. Jag är helt helt lugn.
Peace

Kommentarer
Postat av: Zandra

jag är stolt över dig! men idag är jag fan så jävla sur och jag känner bara för att tröst äta. jävla brudar och jävla väder. allt kan dra åt helvete!

2009-03-23 @ 11:29:40
URL: http://glasruta.blogspot.com
Postat av: Stéphanie

Dig hör man minsan inte så mycket av nu för tiden. vad hände? (L) saknar dej

2009-03-25 @ 21:38:39
URL: http://stephaniebirgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0